כֿر ایـבּ شـﮩر... .

ر ایـ شـﮩر...

صداے پآے ﻣرد ﻣیست کـﮧ...

همچنآ کـﮧ تورآ دوست دارند طنآب دآر تورآ مے بآفند

مردمـ ـے کـﮧ صآدقـ ـآنـﮧ بـﮧ تـ ـو دروغـ مـ ـے گوینـ ـد

خآلصآنـﮧ بـﮧ تو خیانت مے کنند

ر ایـ شـﮩر...

ﮪـ ـر چــ ـﮧ تنـ ــﮩـ ـآتـ ـر بـ ـآشـ ـے پیـ ـروزتـ ـرے

 ش



نظرات شما عزیزان:

moji
ساعت19:47---24 دی 1391
لطفا سایت ما رو به بقیه هم معرفی کنید

حمید
ساعت12:33---11 دی 1391
سلام دوست عزيز:

دمتون گرم وبلاگ جالب وباحالي دارين

اگه دوست داشتي يک سربه وبلاگ من هم بزن خوشحال ميشمhttp://hamidmff.LoxBlog.Com
♥merc............ ok♥


♥...گل پسر...♥
ساعت14:06---10 دی 1391

مرسی که خبر کردی...
خیلی حال کردم با پستت...مرسی از این حسن انتخاب و سلیقه
یاعلی


ho3ein2913
ساعت13:28---10 دی 1391
خــواستم وقتی آمدم
چشم هایت را از پشت بگیرم .....
دیدم طــاقت شنیدن اسم هایی را که می گویی ندارم.....


غریبه
ساعت11:55---10 دی 1391
از نامردی های مردم این زمانه دلگیر نشو...این مردم روی زمینی زندگی میکنند که روزی یک بار(خودش)را دور میزند..

کبوتری در
ساعت11:48---10 دی 1391
همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری



اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری



که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم



همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند


رویا
ساعت11:31---10 دی 1391
هععععععععی

روی خط تنهــــایی!!!
ساعت11:28---10 دی 1391
من از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی

می ترسم....

چرا نمی دانی تو

چگونه بی تو زمان میگذرد

بارها این را از خودم می پرسم

من می ترسم...می ترسم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ♥♥ تاریخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

<-PollName->

<-PollItems->

دریافت کد حرکت متن